Showing you my recording room & house (Dont Judge Me)

19 Φεβ 2021
395 240 προβολές

whoever watched til the end, here's your "Real One" Card
Follow me on Twitter! ► twitter.com/JayKubzScouts
Watch me on Twitch! ► www.twitch.tv/thekubzscouts
(These are the only socials that I currently have, anything else is not me!)
---------------------------
We're here to have fun and not take ourselves too seriously, so any negative comments will be automatically deleted! Thanks for watching!
#KubzScouts

Σχόλια
  • Haha

    Jolly OameldaJolly OameldaΠριν ώρα
  • Hopefully he tries border police again becuase I live watching people play that

    coochie mancoochie manΠριν 6 ώρες
  • yeessss more random stuff.

    lauren finneylauren finneyΠριν 15 ώρες
  • I was like wtf with the face and I realized like in a 6 second it's a personal stuff we can't see 🙈 jajaj xd bit I felt so special when he said (I edit two videos but the both are trash and you guys deserve the best)I was like yaoooo but I love your videos and you to jajaj just joking 😂😂

    Ashiniko CopoAshiniko CopoΠριν 21 ώρα
  • wassup senior woofers.

    Yandere _ PainfallYandere _ PainfallΠριν 22 ώρες
  • WE WANT COOKING WITH JAY

    Jhitan SmithJhitan SmithΠριν ημέρα
  • Jay....please stop being so fine.ok. thank you

    LuvanaturalLuvanaturalΠριν ημέρα
  • record stuff like that a lot. it's awesome .

    hoda ehabhoda ehabΠριν ημέρα
  • Vlog gang!

    Erick PerezErick PerezΠριν ημέρα
  • I mean nice house

    sxmanthasxmanthaΠριν ημέρα
  • My house

    sxmanthasxmanthaΠριν ημέρα
  • Plz do random stuff throughout ur day

    Random sauceRandom sauceΠριν ημέρα
  • i want rayden's day from his perspective

    Shun LeeShun LeeΠριν ημέρα
  • I waited so long for u to show ur whole house 😫😫😂😂😂

    Rosario RojasRosario RojasΠριν ημέρα
  • You should do this more often

    Calvin MooreCalvin MooreΠριν ημέρα
  • i miss ur palm tree :(

    Rosalie GonzalezRosalie GonzalezΠριν ημέρα
  • you would be an amazing blogger, take all the time you need before hopping onto a new game.we love and support you always 🤍!!!

    A V A Q U E E N !A V A Q U E E N !Πριν ημέρα
  • i would love to see more vlogs from jay tbh

    Chiara TeeChiara TeeΠριν 2 ημέρες
  • I really, really love this type of content! :D

    King SeokjinKing SeokjinΠριν 2 ημέρες
  • I mean, if jay ever disappears, we will know who’s responsible for it

    jotaz niijimajotaz niijimaΠριν 2 ημέρες
  • Yo I literally loved this video it was so fun and chill

    -*Hajime hinata Is gay*--*Hajime hinata Is gay*-Πριν 2 ημέρες
  • Hello jay, you probably don't know me but I've been fan of yours for a long time. I made a new account and I've been very active here. But I realized that I never really thought I had a hero, but watching this video I realized I did and that it was you! Your vidoes always cheer me up and I feel at home on your channel, I've been a fan for about 4 years? Maybe more and I can honestly say it's been the best experience

    HarlowHarlowΠριν 2 ημέρες
  • I feel apart of his family

    Ariadna UrietaAriadna UrietaΠριν 2 ημέρες
  • Btw I love this house I wish I could see every room but that's curiosity and actually like a killing-privacy thing so that doesn't sound like a normal thing to ask xD Hope you have a great day too Jay

    Jaehee KanghanJaehee KanghanΠριν 2 ημέρες
  • Just noticed that your house looks like a mix of that horror game you've played months ago and life is strange like Chloe's house like just the part where there are stairs and a lil hallway or something just wanted to make that statement lma0

    Jaehee KanghanJaehee KanghanΠριν 2 ημέρες
  • Lowkey Kubz Scouts vlogs would be awesome asf

    jamison_ danielle_bxbyjamison_ danielle_bxbyΠριν 2 ημέρες
  • me:sees the (don't judge me) me:alright let's go outside people who might judge:go outside for what me: we finna fight

    Amari MarquezAmari MarquezΠριν 2 ημέρες
  • Weird question haha but do you mind doing an everyday routine? I’m curious to what it is that you do everyday!

    Oakley BellesOakley BellesΠριν 2 ημέρες
  • do a house tour plz im invested in this

    Kiara OldsKiara OldsΠριν 2 ημέρες
  • More these like "my day" type of videos sometimes would be best too but still gaming videos those need ever stop bc you are that DUDE 😎

    Milla TiainenMilla TiainenΠριν 2 ημέρες
  • for some reason watch this is giving me the giggles

    Janeth TrujilloJaneth TrujilloΠριν 2 ημέρες
  • COOKING WITH THE KUBZ SCOUTS COOKING WITH THE KUBZ SCOUTS COOKING WITH THE KUBZ SCOUTS COOKING WITH THE KUBZ SCOUTS

    Romero EditzRomero EditzΠριν 2 ημέρες
  • Yes yes yes please more lmfao. This is intersting lol

    Romero EditzRomero EditzΠριν 2 ημέρες
  • I have the exact same heater lmao

    Jennifer CederholmJennifer CederholmΠριν 2 ημέρες
  • Bro play some basketball

    Paul GriggsPaul GriggsΠριν 3 ημέρες
  • 4:06 Fr same bro

    YOLO POLLOYOLO POLLOΠριν 3 ημέρες
  • I think Jay is a luky charm I didnt finish the video when this was poisted and I got bad luck but when I came back to finish I got an A+

    Crystal UnicornXDCrystal UnicornXDΠριν 3 ημέρες
  • Jay, I’ve been a fan since you first started your channel (the very first yansim videos, the rake, etc). I totally get that you want your fans to have the best of you, but you also need to have the best for yourself. Please make sure you take breaks and don’t overwork yourself. There’s millions of us who’ve been by your side for years, we’re not going anywhere. Also, videos like these are so comforting for me?? Idk about anyone else but I love learning about my favorite creators outside of video games they play or songs they sing. Idk where I’m going with any of this tbh lmao. I hope y’all are staying safe!

    LexiholicLexiholicΠριν 3 ημέρες
  • Oki I won't

    Ft. WolfiFt. WolfiΠριν 3 ημέρες
  • I would love these kinds of videos! It gives us a chance to get to know you in a different way! Love all your content Jay💖

    Erika SolisErika SolisΠριν 3 ημέρες
  • i don’t think people realize how wholesome jay is . i frickin love him lol he’s so awesome aaaa

    Fuyuhiko ShadowFuyuhiko ShadowΠριν 3 ημέρες
  • who want jay to do more vlog/random type videos ??? meeeee

    Fuyuhiko ShadowFuyuhiko ShadowΠριν 3 ημέρες
  • hey Jay, this is so random but in your play button thing is that a Mirio figure? Sorry after watching MHA if feel like everythings Mirio lmao. Good vid Jay! YOU DAT DUDE!

    ThatOneWeirdKid 67ThatOneWeirdKid 67Πριν 3 ημέρες
  • can you record a video about Radon and what its like to live with him?

    Gaming_PandaGaming_PandaΠριν 3 ημέρες
  • post more of this please

    Kaleb JenningsKaleb JenningsΠριν 3 ημέρες
  • hope you’re well, Jay ♥️♥️

    ayevcayevcΠριν 3 ημέρες
  • the booger ain’t getting that screen time

    ayevcayevcΠριν 3 ημέρες
  • your doggie is ayano irl

    ayevcayevcΠριν 3 ημέρες
  • 2:52 you thought something else huh

    ayevcayevcΠριν 3 ημέρες
  • Waited for this for years.. I’m here

    ayevcayevcΠριν 3 ημέρες
  • So no one's gonna talk 'bout the thing that Jay is covering?

    Kathleen TonidoKathleen TonidoΠριν 3 ημέρες
  • Ayo what's that thing that he keeps cutting out with a Jay face 6:4

    BOSS MANZBOSS MANZΠριν 3 ημέρες
  • Leg Reveal!!

    Chia UnkyChia UnkyΠριν 3 ημέρες
  • You should do this more if you like it. I’d like you to do it but it’s up to you

    MR 360PROMR 360PROΠριν 3 ημέρες
  • You should do this more if you like it. I’d like you to do it but it’s up to you

    MR 360PROMR 360PROΠριν 3 ημέρες
  • Your workout room looks awesome!! Sure beats me, all I have is a Stationary bike and pull up bars.

    Chance HardingChance HardingΠριν 3 ημέρες
  • jay: smell that dash ass dog:👁️👅👁️

    Cheska Da Fandom GamerCheska Da Fandom GamerΠριν 3 ημέρες
  • This is so good 👍👏 Please do more

    Chance HardingChance HardingΠριν 3 ημέρες
  • When I saw your dog I say Me: Oh goooodddd,whatta Cute puppy if I was there I would play with ur puppy and pet it even u! Everytime I see your vids I imagine you as my own puppy cuz my puppy died before she got pregnant

    Lollipop GamerLollipop GamerΠριν 3 ημέρες
  • Cooking with jay

    Leston ThamesLeston ThamesΠριν 3 ημέρες
  • Cooking with jay

    Leston ThamesLeston ThamesΠριν 3 ημέρες
  • Cooking with jay

    Leston ThamesLeston ThamesΠριν 3 ημέρες
  • Cooking with jay

    Leston ThamesLeston ThamesΠριν 3 ημέρες
  • Cooking with jay

    Leston ThamesLeston ThamesΠριν 3 ημέρες
  • Cooking with jay

    Leston ThamesLeston ThamesΠριν 3 ημέρες
  • I hope you're doing well mentally and physically and taking care of yourself, this pandemic sucks ass and i hope you're not pushing yourself too hard. Thanks for always making videos for us, you're that dude :)

    ᴊᴀᴇᴊᴀᴇΠριν 3 ημέρες
  • love you jay💞💞💞💞 your little stalker is adorable too 🥺🥺♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    Hisokas SimpHisokas SimpΠριν 3 ημέρες
  • My boy Raiden just wanted some screen time 😂😂😂

    Smol BeanSmol BeanΠριν 3 ημέρες
  • YESSSSSS WE WANNA SEE MOREEE!!! THIS WAS SO NICE!!

    Nutella uwuNutella uwuΠριν 3 ημέρες
  • Pupper doggo 😍

    Dawnlyn R 2Dawnlyn R 2Πριν 3 ημέρες
  • Bruh Jay is like the only YTer I know who has never quit uploading a bunch of content regularly, and even daily, for years. He’s so dedicated to his fans, and gaming, which is something I admire about Jay. However, if ya need a break Jay, TAKE ONE. Do not hesitate to give yourself some time, because like us, you are HUMAN, and do not need to always put others before yourself. So take care of yourself :3 Also, your dog is so freaking cute, I wanna steal him from you

    Euphoria ;pEuphoria ;pΠριν 3 ημέρες
  • Im fine with vids like this. They're fun.

    Tony The RPG FanBoyTony The RPG FanBoyΠριν 4 ημέρες
  • My dood watching Criminal minds noice

    DYNALEE FIGUEROADYNALEE FIGUEROAΠριν 4 ημέρες
  • Day 35 of asking jay to wear a turtle neck in one of his videos

    TheKawaiiestGamerChanTheKawaiiestGamerChanΠριν 4 ημέρες
  • 3:41 when I want my dog to eat some cats

    Juelz TribleyJuelz TribleyΠριν 4 ημέρες
  • tbh I pictured a different house

    Vicki TruongVicki TruongΠριν 4 ημέρες
  • You are very entertaining Jay

    Stacy GlitzStacy GlitzΠριν 4 ημέρες
  • also can u play the last of us pt2 plsplspls

    Squids RockSquids RockΠριν 4 ημέρες
  • PLEASE MAKE MORE VCIDEOS LIKE THIS IM LIVING

    Squids RockSquids RockΠριν 4 ημέρες
  • someone said "cooking with kubz scouts"... yes.

    Maria LugoMaria LugoΠριν 4 ημέρες
    • YES

      Just AnaJust AnaΠριν 4 ημέρες
  • It would be nice to see some at-home vlogs :)

    Lisa PancakesLisa PancakesΠριν 4 ημέρες
  • start v logging start vlogging start vlogging

    Squids RockSquids RockΠριν 4 ημέρες
  • i want to see vlogs and stuff likE that gaming too keep it up j

    Lil ._ BoyLil ._ BoyΠριν 4 ημέρες
  • Jay I'm starting to believe your dog actually secretly owns you with how your dog follows you

    Pearl LacomePearl LacomeΠριν 4 ημέρες
  • vlogging jay is in the house kekw

    GIiitchiGIiitchiΠριν 4 ημέρες
  • I wanna seeee moreeeeeeeee pleaseeeeeeeee and dont be shy about showing ur house, nobody will judge bec we like to see new things about u. please make more of these video's

    Natalia JohnsonNatalia JohnsonΠριν 4 ημέρες
  • I love when you do things like this

    Liva Regine Broe ThomsenLiva Regine Broe ThomsenΠριν 4 ημέρες
  • Omg imagine jay vlogs 😱

    tori matatori mataΠριν 4 ημέρες
  • this is epic

    The_KindaHamburglarThe_KindaHamburglarΠριν 4 ημέρες
  • “THIS LOTION IS FOR MY DRY ASS HANDS i sWeAr”

    lowkey obsessed with gallavich lollowkey obsessed with gallavich lolΠριν 4 ημέρες
    • 💀😫

      beabadoobee ???beabadoobee ???Πριν 2 ημέρες
  • Jay show he's room: Me: That place is cold and stinky.

    Yoonngy KimYoonngy KimΠριν 4 ημέρες
  • I’ve been curious since 2018, I finally got it 🥺🤍

    Moon BubsMoon BubsΠριν 4 ημέρες
  • In 4:00 it looks like a scary horror game oop-

    you're cuteyou're cuteΠριν 4 ημέρες
  • Your dog stalks you like Yandere chan Haunts senpai

    Elisabeth KoidusteElisabeth KoidusteΠριν 4 ημέρες
  • I love this kind of vids keep doing the good stuff that you do your that dude!

    Nathan WorgullNathan WorgullΠριν 4 ημέρες
  • LOTION FOR WHAT MY G?

    The Action Channel SrslyThe Action Channel SrslyΠριν 4 ημέρες
  • yeaa your lotions for yo goddamn dry handdss👀 LMAO JK

    리안리안Πριν 4 ημέρες
  • guys am i the only one that wants to know whats behind jays face(that he while editing) at that wall in the office?

    Maria SigmaMaria SigmaΠριν 4 ημέρες
  • the video ends at the 'ill see you-" whhyyy we need that 5 seconds of more jay content 😭😭😭

    Jiya ShekharJiya ShekharΠριν 4 ημέρες
  • JAY!! You have to play Little nightmares please 🤩

    Katherine MorenoKatherine MorenoΠριν 4 ημέρες
GRworld