Teşkilat 5. Bölüm

4 Απρ 2021
3 633 919 προβολές

‘Teşkilat’ 5. bölümde neler olacak?
DİPLOMATİK BİR KRİZİN KISKACINDA ÖLÜM KALIM SAVAŞI!
Patlayıcı yüklü minibüse hapsedilmiş Serdar’ın fazla zamanı yoktur. Uluslararası kamuoyunda Türkiye’yi zor duruma düşürecek bombalı saldırı gerçekleşmek üzeredir. Zehra, Pınar ve Hakkı ise Alman polisinin ablukası altında, bomba yüklü aracın uzaklaşmasını izlemek zorunda kalırlar! Mete Bey, karargahta olasılıkları değerlendirirken, saniyelerle yarışan ekip, Hulki’nin tehlikeli manevrası ile hem zaman kazanır hem de krizi önleyebilir!

HULKİ, FADİ’YE ESİR DÜŞÜYOR
Neo-Naziler ise planlarına sadık kalarak, Türkiye aleyhinde yayın yapan derginin önündeki protesto alanına gelirler. Esir tuttukları Serdar’ı da protestocuların arasında göstererek, herkesi havaya uçurma planları neredeyse tamamen gerçekleşir! Ancak, ekip üyeleri birbirinden ayrı düşse de olağanüstü bir mücadele vermeye devam ederler.
Verilen mücadelede bir de kayıp verirler: Hulki Rainer’e, dolayısıyla da Fadi’ye esir düşer.
O Almanya’da babası da yoğun bakımda hayat mücadelesi vermektedir.

VE SIRLARLA DOLU İLİŞKİDE SÜRPRİZ TEKLİF!
Ceren deşifre olduğundan şüphelenmektedir. Operasyonlardaki başarısızlığından dolayı Fadi’nin güvenini kaybetmiştir. Yolun sonuna geldiğini düşündüğü anda Serdar’ın kendisine evlenme teklif etmesiyle tüm dengeler değişir.

‘Teşkilat’ her pazar saat 20.00’de TRT 1’de…
Teşkilat Sosyal Medya Hesapları:
facebook.com/TeskilatTRT/
instagram.com/teskilattrt
twitter.com/teskilattrt

Σχόλια
  • hulki ölllldümüüüüüe😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭

    Susane HuseynovaSusane HuseynovaΠριν 5 ώρες
  • Uzbekistan dan siza selamlar

    Toshpulatova MaftunaToshpulatova MaftunaΠριν 7 ώρες
  • Gercekten siniyekadar bu zamanakadar izledigim em guzel dizi finall hic yapmasin cok guzel izlerken zefkle izliyorum sabirzizikla beklitoruz diziyi yeni bolumlerini

    mustafa mustafamustafa mustafaΠριν 7 ώρες
  • ÇOK GÜZEL

    Fexreddin MemmedliFexreddin MemmedliΠριν 10 ώρες
  • Ради родины жертвуют собой а немцы как всегда фашисты

    Дженнет КурбановаДженнет КурбановаΠριν 17 ώρες
  • Film guzelde arkadas butun almanlara Turkce konusmayi ogreten buyuk Turkiyemiz nedense guney doguya Turkce ogretememis

    suleyman sahinsuleyman sahinΠριν 17 ώρες
  • Cennetde aileme kavuşayım...sen kendini cennetemi gordun be kadın..yazar senarist nereye bakıyonuz allah aşkına

    Бахруз ЭйнуллаевБахруз ЭйнуллаевΠριν 18 ώρες
    • Senin derdin ne ?

      Esila KarakayaEsila KarakayaΠριν 9 ώρες
  • Mal

    Darth VaderDarth VaderΠριν 21 ώρα
  • Salak nazi

    Darth VaderDarth VaderΠριν 21 ώρα
  • Hayatimda gördügüm replikleri en berbat dizi. Herkesin güya dmilli duygularindan prim yapacaklar, Rezil etmisler. IHA-SIHA yerli diye hava atiyorlar milleti salak yerine koyup. Kanada Türkiyeye IHA-SIHA yedek parca satimi durdurdu. Ama basinda yayinlanmasini engellediler. Anca salak milleti böyle dizilerle uyuturlar.

    Taylor TrinityTaylor TrinityΠριν 21 ώρα
    • Beğenmiyosan izlemek sorunda değilsin fikrine saygı duyuyorum ama Türk milletinin ilk defa bu kadar güzel bir dizisi olduğunu gördüm, insanları karalamak yerine destek çıkabilirsin mesela ? Yada daha iyi bir fikrin varsa kendi dizini yazmak gibi.

      Esila KarakayaEsila KarakayaΠριν 9 ώρες
  • 52:55 bıçak adamı kesmiyo

    kerem mert Doğankerem mert DoğanΠριν 22 ώρες
  • siber işi sıkmaya başladı kadının arabasını 1:28:20 dkda saniyesinde buluyor gülecek hal almaya başladı film bi kaç bölüme kalmaz iyi bir çocuk filmi çıkar bundan :D

    Burak YamaçBurak YamaçΠριν 23 ώρες
    • Bu teknolojiler Türkiye gibi yerlerde kullanılmasada yabancı ülkelerde var, farkındaysan uzay çağındayız.

      Esila KarakayaEsila KarakayaΠριν 9 ώρες
  • Vizen bitdiginde canına okurlar adamın.dizide adamlar her yeri kana boyuyor polis yok amk

    Бахруз ЭйнуллаевБахруз ЭйнуллаевΠριν ημέρα
  • Hicc ama hiccccc olmamıs arkadaslar

    Бахруз ЭйнуллаевБахруз ЭйнуллаевΠριν ημέρα
    • Fikrine saygı duyuyorum ama beğenmiyorsan kendin yap.

      Esila KarakayaEsila KarakayaΠριν 9 ώρες
  • Almanyada cekilmis gibi gösteriyorlar hemde Hic profesyönel degil.. bari öyle düsüncelere gelmeseydiniz bas baya belli Türkiyede oldugunu..🤦‍♂️

    Abdul YazanelAbdul YazanelΠριν ημέρα
    • İzlemeyebilirsin beğenmiyorsan?

      Esila KarakayaEsila KarakayaΠριν 9 ώρες
  • 29.19 "iri de bayağı hulk gibi adam" cümlesinden sonra akıllarına Murat Soner gelenler

    Enes Behiç YildizEnes Behiç YildizΠριν ημέρα
  • 21:15 Serdar:" Serdar mı?" Ceren:Evet Serdar ne diyeyim Mahmut mu diyeyim Serdar:"Ne zaman bana ismimle hitap etsen bir şeylere kızmış olursun" Ceren: " İki gündür telefonlarıma cevap vermediğin ve altı tane mesajıma dönmediğin için olabilir mi?"

    elif mehlika bozoğlanelif mehlika bozoğlanΠριν ημέρα
  • DEVAM...!

    Hussein Al-Badran NA20Hussein Al-Badran NA20Πριν ημέρα
  • Mervan da her dakika o duvarın ardında bekliyor heralde Fadi her Mervaan dediğinde saniyesinde beliriyor

    Dilara KalkanDilara KalkanΠριν ημέρα
  • Ya kardesim tutmadı bu dizi

    Бахруз ЭйнуллаевБахруз ЭйнуллаевΠριν ημέρα
    • @Esila Karakaya olur böyle şeyler..ayrıca Sibiryadan selamlar

      Бахруз ЭйнуллаевБахруз ЭйнуллаевΠριν 8 ώρες
    • @Бахруз Эйнуллаев Önemli değil, dizi beğenmemiş olabilirsin saygı duyuyorum. Bende biraz kaba davrandım sana, sende kusura bakma

      Esila KarakayaEsila KarakayaΠριν 8 ώρες
    • @Esila Karakaya yaa güzel insan.incitdiysem üzür dilerim,kimseyi üzmek diyildi amacım

      Бахруз ЭйнуллаевБахруз ЭйнуллаевΠριν 8 ώρες
    • @Бахруз Эйнуллаев Tamam.

      Esila KarakayaEsila KarakayaΠριν 8 ώρες
    • @Бахруз Эйнуллаев Ben öyle bir şey demedim.

      Esila KarakayaEsila KarakayaΠριν 8 ώρες
  • İzleyiciler ilk bölümdeki axsiyonu bekliyor,pkk itlerini nasıl paketleyip veya leş yaptıklarını..

    tr redbulltr redbullΠριν ημέρα
  • Fetoşçu ve diğer beyaz (sözde)Türkler. Size gözdikdiğiniz bu cennet vatanın dar edeceğiz.

    birtürk stratforbirtürk stratforΠριν ημέρα
  • Türkiye'nin en iyi dizisi

    Emine PazarEmine PazarΠριν ημέρα
  • gara operasyonunda nerdeydiniz lan pezevenkler

    harry wolfharry wolfΠριν ημέρα
    • nE WICNSODNWODNWODJWODN

      Esila KarakayaEsila KarakayaΠριν 9 ώρες
  • This series is pink of perfection 👏

    Selahattin TurkyilmazSelahattin TurkyilmazΠριν ημέρα
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 🇹🇷🇵🇸🇪🇬

    Ali ElismailAli ElismailΠριν ημέρα
  • Şu adam masanın üstünde ceviz kırıyordu be

    Gökhan YılmazGökhan YılmazΠριν ημέρα
  • ibrahim kardes türk istihbaratini hafife alma calismalari gayet iyidir

    Metin ErdemMetin ErdemΠριν ημέρα
  • Birazda Detay’lara dikkat edilse dizinin Kalitesi artacak. Bu Bilgisayarda Mous yokmu hep Klavye başlıyor ve hep aynı düğmeler sinir bozucu, yabancı Filmler ile aradaki farklardan biri. Lütfen şu Bilgisayar sahnelerine biraz özen gösterin. Güzel Dizi sevk ile izliyorum. Başarılar

    Mehmet ÖzverMehmet ÖzverΠριν ημέρα
  • Hulki ismini hulk’u düşünerek verdiklerine eminim ama kanıtlayamam 😂😂

    Egemen ÖztürkEgemen ÖztürkΠριν ημέρα
  • *ÇOK GÜZEL BİR DİZİ ESKİDEN HİÇ SEVMİYORDUM AMA ÇOK GÜZEL*

    Eğlence Tanrıçası TvEğlence Tanrıçası TvΠριν ημέρα
    • _BAYA GÜZELLL_

      Eğlence Tanrıçası TvEğlence Tanrıçası TvΠριν ημέρα
  • Sessizce girelim diyip susturucusuz girmekte tam teşkilat işi aynen

    Banadamı LoloBanadamı LoloΠριν ημέρα
  • Alman dazlakları,alman otel calışanları hiç gerceğe uygun degiller Almancalar cok çok berabat dazlak rölundekiler hepsi besbelli Turk!!! boyle olmadı yani alo bu tip durumlar toplamda gercekci olsun yapamiyorsaydiniz bu tipleri bari çizgi animasyon kullansaydiniz bir arastirip bakmiyormusunuz dazlak tiplere yaa

    Hicran AsevesHicran AsevesΠριν 2 ημέρες
  • Bu mervanda hep ayakta dikiliyor herhalde m harfini söylemeden gelmiş oluyor

    Şeref ŞimşekŞeref ŞimşekΠριν 2 ημέρες
  • Bez bebekteki joker şimdi olmuş fadi metropol tilkisi 😂

    Fatihan EkiciFatihan EkiciΠριν 2 ημέρες
  • ALLAH Türk’ü korusun

    Sarl EraaSarl EraaΠριν 2 ημέρες
  • Güzel işler yapıyoruz da keşke koruduğumuz, kolladığımız İdlip'teki o soysuz şerefsizi biz öldürseydik, İşid'in askerlerimize yaptığının bedeli olurdu. İstihbarat hala kendini çok geliştirmeli.

    HeroklesHeroklesΠριν 2 ημέρες
  • ya şu silahlara susturucu taksalar olmazmıya

    DAHA NE OLSUN xDDAHA NE OLSUN xDΠριν 2 ημέρες
  • ZEHRA COK KAHVE ICIYORSUN COK :))

    BEYTULLAH GÜNEYBEYTULLAH GÜNEYΠριν 2 ημέρες
    • aynı ben

      Reyhan çiçekReyhan çiçekΠριν 2 ημέρες
  • Dislike atanlarda kesin cerenin yandaslari

    Zümrüt YakutZümrüt YakutΠριν 2 ημέρες
  • Dizi çok güzel olmuş emeği geçen herkes e teşekkür ediyorum

    Hüseyin DizenHüseyin DizenΠριν 2 ημέρες
  • 1,5 dislike Fadi,Ceren,Leyal ve adamları

    Ecem ÇetinEcem ÇetinΠριν 2 ημέρες
  • Leyal yakalandi - mukkemmel

    Rebecca ChassagneRebecca ChassagneΠριν 2 ημέρες
  • super

    sahin samilovsahin samilovΠριν 2 ημέρες
  • Çok basit yönetiliyor.

    Sevket KolakSevket KolakΠριν 2 ημέρες
  • amk araba 20 tane polisin arasından tin tin geçiyor gidiyor polisler de izliyor hdsahahhahahaha mükemmel gerçekten

    leavemealoneleavemealoneΠριν 2 ημέρες
  • Abi makam aracının camında film yok. Düşünün lan böyle şeyleri

    Rıdvan HanerRıdvan HanerΠριν 2 ημέρες
  • Güzel beyendim bu bölümü

    apollo 07apollo 07Πριν 2 ημέρες
  • 🤣

    Yusuf KaraYusuf KaraΠριν 2 ημέρες
  • bence teskilat'in kadrosu daha genis tutulmaliydi ve dizi her bolumde farkli operasyonlari konu almaliydi. o zaman daha heyecanli olurdu. biraz daha gercekci yapilabilirdi. biraz "gorevimiz tehlike" , biraz "james bond 007 " vari olmus. ilk iki bolum cok iyi bir baslangicti ama gittikce siradan bir macera dizisine donusuyor.

    MK MKMK MKΠριν 2 ημέρες
  • Ağzı çok bozukmuş bide tükürüyor muş da🤣

    Ayşegül AyşegülAyşegül AyşegülΠριν 2 ημέρες
  • Kjmkk

    Hümeyra ÇiftçiHümeyra ÇiftçiΠριν 2 ημέρες
  • Sözün devamı niteliğinde ama yine de en iyi vatansever dizi söz dizisidir.🇹🇷

    Borjan StojanovskiBorjan StojanovskiΠριν 2 ημέρες
  • Ya bu akşam başka ne var ki izlenecek çgh sayılmaz bence iyice baydı.. ayrıca beğenmeyenleri de anlamıyorum o çok sevilen yabancı dizilerden daha gerçekçi senaryo, para harcanmış prodüksiyon daha ne istiyorsunuz game of thrones gibi iki senede bir yayınlanmıyor heralde

    ASLI MERALASLI MERALΠριν 2 ημέρες
  • Çok heyecanlı yaa

    Derin MiryuDerin MiryuΠριν 2 ημέρες
  • Off teşkilat çok güzel

    Derin MiryuDerin MiryuΠριν 2 ημέρες
  • 2000 sonrası nesil bilemeyebilir ama 1960-2000 yılları arasındaki oyuncular "gerçek" oyunculardı..Bir Adile Naşit, bir Münir Özkul, bir Hulusi Kentmen, Öztürk Serengil, başrol jönler, aktrisler, hatta yan rol kadınlar, hatta figüranlar...... Şu dizinin 6. Bölümünü izliyorum şu an, ilk kez denk geldim ve onca övgüyü filan hakediyor mu diye bi bakayım dedım.. ilk yarım saatte izlenimlerim: Hiçbir karakter yerine oturmamış, oyunculuklar son derece vasat..Hele de ülkem hatunları bu tarz dizilerde oyunculuk adına tam bir fiyasko..Bildiğin replik okuyorlar sadece, ne bir duygu, ne bir ruh, ne o role bir şey katabilme tutkusu.. Spikerlere özenti ses tonları ve konuşma şekıllerınin oyunculukla halıyle alakası olmuyor. Siz haber spikeri değilsiniz ki, siz oyuncusunuz, oyuncu ! Sesiniz, konuşma tarzınız, bakışınız, duruşunuz, beden diliniz..hepsi bir oyuncunun silahıdır ve hepsini o sahnenin duygu durumuna göre kullanabılmelısınız ! ..Bunlar nerede yetişiyorlar, bu rollerı nasıl kapıyorlar, insan hayret edıyor !. Beden dili desen zaten hak getire, kamera karşısına gecıp repliği okunca oyunculuk yaptık sanıyorlar ! Ne gülmeleri , ne ağlamaları, ne heyecanları, ne stresli halleri, ne de üzgün halleri izleyiciye gecmıyor, geçmiyor, geçmiyor ! Gerçi bu dizi sadece bir örnek, son dönem bütün dizilerde bu yapmacıklık, bu sunilik , bu skandal oyunculuklar almış gidiyor başını..Allahtan yeni nesil eskinin o muazzam oyunculuklarını bilmediğinden, günümüzdekilerin bu yapay oyunculuklarını bir şey sanıyor da, bu sektör bütün bu kalitesizliklere rağmen çarkı döndürüyor..Ne dıyelim; Onlar ermiş muradına..... Dip Not: Hiç kimse kalkıp da dizilerimiz tüm dünyada izleniyor absürdlüğüne sığınmasın, Günümüz teknolojı cagında cok izlenmek kaliteli bir iş yaptıgınız manasına gelmıyor ! Dandik bir video bile mılyonlarca tık alabılıyor, geçiniz...

    caner demircaner demirΠριν 2 ημέρες
  • Ülekenin menfaati için 1 mipfer degersizdir mesele memleketse

    hüseyin canhüseyin canΠριν 2 ημέρες
  • Cox həyəcanli mohtesem dizi Uğurlar🙏👍❤️

    tinkrbeltinkrbelΠριν 2 ημέρες
  • DİZİNİN DEVLETDEN ALDIĞI DESTEĞE YAZİK...!!! GÖZÜNÜZE DİZİNİZE DURSUN...!!! YAPMAYİN BOYLE BERBAT İŞLERİ KARDESİM...!

    Mehmet İnciMehmet İnciΠριν 2 ημέρες
  • MİLLETİN ZEKASİ İLE ALAY EDEN BERBAT BİR DİZİ...! KONU GÜZEL ANCAK COK KÖTÜ PRODÜKSİYON

    Mehmet İnciMehmet İnciΠριν 2 ημέρες
  • soytarilik.TRT ye kesinlile yakismiyor

    Celyel CelyelCelyel CelyelΠριν 2 ημέρες
  • BERBAT BİR PRODÜKSİYON

    Mehmet İnciMehmet İnciΠριν 2 ημέρες
  • bişey diyicem şu patron varya ismini bilmiyom pardon gıcıklığini az bişey düşürün yemin olsun bilgisayarı kırıcam

    AnDaÇAnDaÇΠριν 2 ημέρες
  • Ne

    Bravl stars videolariBravl stars videolariΠριν 2 ημέρες
  • .Türk milletinin ahlakını bozdu bu diziler aynen başımıza taş yağacak allah bez corona virus..you are ben senin nefret e dyorum timur savci cemre karay lgbt

    olsi tafai562olsi tafai562Πριν 2 ημέρες
  • Oruç tutarken vücut geliştirme ve spor ile ilgili ücretsiz eğitici bilgiler için benimle iletişime geçebilirsiniz 👍🔥🔥🔥

    Furkan GürünlüFurkan GürünlüΠριν 2 ημέρες
  • "Türk istihbaratını aptal yere koyduğum için çok pişmanım" en iyi si bu bence

    『İMeHmEt Akİf』『İMeHmEt Akİf』Πριν 2 ημέρες
  • 20:50 muzik ne sarkisi bir turlu bulamadim bilen biri varsa birzahmet

    Burak Juan EscobarrBurak Juan EscobarrΠριν 2 ημέρες
  • Dizi güzel de arkadaş bu işin ehli olan insanları danışman olarak alıp, daha farklı konular işleseniz, biraz görsel teknoloji, koysanız, olmazmi yonetmenimiz uyuyormu??

    Hüseyin BarutHüseyin BarutΠριν 2 ημέρες
  • Ceren Serdar terefe keçsin yeni bölümden itibaren

    Orxan HüseyinOrxan HüseyinΠριν 2 ημέρες
  • "bən bitdi demədən bitməz " kurtlar vadisindən oğurlanıb.

    Çingiz RəhmanlıÇingiz RəhmanlıΠριν 2 ημέρες
  • O kadar güzel bir dizi ki, ailecek heyecanla izliyoruz,bence herkesin mutlaka izlemesi gereken muhteşem dizilerden biri

    Ravza KartalogluRavza KartalogluΠριν 2 ημέρες
  • Bu dizi hükümetin organize ettiği milli duygular ile insanların gözlerini kör edecek hale getirip ekonomi yanlış yönetmelerini gizlemek adına yapılan gaz alma olayı

    Twe RedTwe RedΠριν 2 ημέρες
  • serdar la konusyo ve bairyo boyle sevgili mi olur ya olurda bairmisin serdar da hakli

    mechul hesapmechul hesapΠριν 2 ημέρες
  • YEMIN EDIYORUM BU DIZIYI HAYRETLE IZLIYOM COOOK IYI

    Mithat ÇapkınoğluMithat ÇapkınoğluΠριν 2 ημέρες
  • Beni hiç sarmadı heyecana kapılmadım

    ŞAMPİYON BEŞİKTAŞŞAMPİYON BEŞİKTAŞΠριν 2 ημέρες
  • Ceren ajan olmamaliydi:(

    M DEVREM DEVREΠριν 2 ημέρες
  • @Teskilat Dizisi, can you get English subtitles please, would likely get lots more viewers 🤗💋lutfen

    zuriena ismailzuriena ismailΠριν 2 ημέρες
  • HULKİ'NİN TÜKÜRE TÜKÜRE AĞZINDA TÜKÜRÜK KALMADI

    İrem Karaİrem KaraΠριν 2 ημέρες
  • #TeskilatTrendlerde

    RozblogRozblogΠριν 2 ημέρες
  • #TeskilatTrendlerde

    RozblogRozblogΠριν 2 ημέρες
  • Öleceksen onurlu ölmeni istiyorum'u öleceksen balonlarımı istiyorum diye çeviren altyazıcı seni de allah ıslah etsin😏

    melo melomelo meloΠριν 2 ημέρες
  • Niyə də niyə adam esir düşür )))))

    Xaliq XaliqzadeXaliq XaliqzadeΠριν 2 ημέρες
  • fazla sahte geliyor artık. sanki sadece ülkenin geliştiğini, artık neler yapabiliyor olduğumuzu göstermek için çekilmiş bir dizi gibi. en gereksiz sahneleri dakikalarca izletiyorlar. konuşmalar falan ne bileyim oturmamış yani biraz fake ve acemice duruyor. üzücü, daha iyi işler çıkarabiliriz. basit kalmış bu. benim fikrim arkadaşlar aynı düşünmüyor olabilirsiniz, sadece bir bakış açısı. vatan haini falan ilan edilmeyelim şimdi ayak üstü.. ;/

    DADAΠριν 2 ημέρες
  • Abi adam alman olmasına rağmen almanyada almanla neden türkçe konuşuyor ?😅😅😅😅😅

    Xaliq XaliqzadeXaliq XaliqzadeΠριν 2 ημέρες
  • 1:55:35

    EcrinEcrinΠριν 2 ημέρες
  • Almanyada polise ateş açıb arabayla merkeze gitmek mümkünmü?)))

    Xaliq XaliqzadeXaliq XaliqzadeΠριν 2 ημέρες
  • 1:53:47. Lan bu kadın müslüman mıydı Allahım noluyo cıldırıcam dedi

    Tuğbanur KüçükosmanTuğbanur KüçükosmanΠριν 2 ημέρες
  • amerikalı ajanlar dünyayı kurtrıyor ya bizim kilerde bi operasyon yapmış çokmu ..

    mesut ceylanmesut ceylanΠριν 3 ημέρες
  • Dizinin sorunu diğer seriler gibi, peçe ve örtülü kadınların imajını bozmaktır.

    nour martininour martiniΠριν 3 ημέρες
  • Bence Necati Şaşmaz dayanaz bu dizide oynar👍

    Сеймур МамедовСеймур МамедовΠριν 3 ημέρες
  • Mükemmel di👌

    Halil GülHalil GülΠριν 3 ημέρες
  • Deniz baysal harika oynuyor

    Ali YilmazAli YilmazΠριν 3 ημέρες
  • Joker oyuncaklar dünyasından kaçmış nerdesin kulina

    Mualla ÖztürkMualla ÖztürkΠριν 3 ημέρες
  • Dışisleri bakanlığı sahnesinde elçiyle konuşan adam bence gerçek diplomat... yaptığı da rol değil...👏👏

    Yasin ÖrseloğluYasin ÖrseloğluΠριν 3 ημέρες
  • 6:01arabalari boz rengdeydi sonra beyaz oldi sjsjsjs

    Amalya XanahmedovaAmalya XanahmedovaΠριν 3 ημέρες
  • Film güzelde konular çok kopuk bune bunu düzeltin çok anlamsız oluyor olayları birlestiremiycez bir den adam ordan kurtulup ora gidiyo anlamsız

    Ahmet YıldızAhmet YıldızΠριν 3 ημέρες
  • Mukemmel bi kadro tebrik ediyorum 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    SAÇ DÜNYASI burcum kuaförSAÇ DÜNYASI burcum kuaförΠριν 3 ημέρες
  • Çok başarılı bir bir dizi ve müzik... Çocukluğumdan Dallas ın Şahin Tepesinin müziklerini hatırlattı bana va daha etkili bi çok müziği.. çok başarılı alkışlıyorum, başarılarının devamını diliyorum...

    İlkay EZBERİlkay EZBERΠριν 3 ημέρες
GRworld